Baie Warm - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Baie Warm - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Baie Warm

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

03 April 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dat weekendje Cintsa had wel wat langer mogen duren. Mijn god.., niet alleen was het super relax het is hier ook niet echt fijn meer om op kantoor rond te hangen. Gewoon ‘te’ warm nu om aan de slag te gaan. Normaliter hou ik het nog wel uit op een warme dag hier in PE, maar vandaag en gisteren is het verlangen naar het zwembad, vanaf het moment dat de dag begon, erg groot. Voor een keertje mis ik de wind hier nu eens.

Een uitgebreid verslag van Cintsa laat dus nog even op zich wachten.

Vanavond PSV kijken op de Boardwalk. Een van de weinige wedstrijden die ze nog wél mogen winnen. ;) Nog drie puntjes verschil…

  • 03 April 2007 - 16:52

    Jjlips1@prettel.nl:

    hoi Jinne,

    we hebben hier een paar heerlijke dagen gehad, maar vandaag....... weer 10 graden minder! Dat is ook Nederland.
    En dan ben ik jaloers op jouw temperatuur.

  • 04 April 2007 - 07:29

    Jinne:

    Huh, wie zit er achter dat e-mailadres?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 63540

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: