Happy hour - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Happy hour - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Happy hour

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

04 April 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dat was het niet alleen voor ons gisteravond in Toby Joes de eerste paar minuten (liep daar net af), maar ook voor Liverpool.

Beetje jammer, want zo valt die 1-5 van een paar weekjes terug toch nog een beetje tegen.. Als zelf de ploeg van Bolo Zenden al met 0-3 kan winnen van PSV. Toch, hij blijft wel erg mooi. Vorige week de samenvatting nog gedownload en bekeken. Sweeet.

Daarna nog even in de pool stemming gebleven met een partijtje pool. En eerder op de dag nog na hevig en lang verlangen ook in de eigen pool gedoken. Dus eigenlijk kun je wel zeggen dat het voorbestemd was dat 'Pool' zou winnen.

Vandaag nog steeds baie warm.

BTW: eerste kaarten en shoarmakruiden ontvangen in huize Marshall road.

• 04 April 2007 - 17:17

Anneke:

hoi jinne,
    En dat is de pool bij huize Marshal road?
    Verkeer nie.
    Groeten Anneke

• 04 April 2007 - 17:41

Morris:

hoi jinne

het is warm!
    maar hoe warm is het daar?

• 05 April 2007 - 07:49

Ria:

Nou gun je PSV wat en verzaken ze de boel
    weer. Sunt! Baie slecht.
    groetjes Ria

• 05 April 2007 - 08:37

Jinne:

Yes, dat is ons zwembadje. In de zon was het 41 graden volgens een enkeling hier. Anders gewoon een graadje of 30.