Fotografisch intermezzo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Fotografisch intermezzo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Fotografisch intermezzo

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

11 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Na al die lappen tekst is het weer even tijd voor wat plaatjes. Niks door mijzelf geschoten deze keer, slechts foto's met mij erop. Als het ik immers zelf niet doe, dan moet een ander het maar doen.

Met dank aan Marilou en voornamelijk Thomas.

  • 24 December 2007 - 09:34

    Johan:

    Om een of andere reden had ik deze foto's nog niet (allemaal) gezien. Nu dus wel. Leuke serie, vooral de foto's met die Zuid-Afrikaans kinderen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 63306

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: