Een snelle - Reisverslag uit Malkerns, Swaziland van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Een snelle - Reisverslag uit Malkerns, Swaziland van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Een snelle

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

17 Augustus 2007 | Swaziland, Malkerns

Een kort berichtje deze keer. Ik zit nu in Swaziland, waar ik gelukkig of helaas niet gebeld kan worden of de andere kant op. Gelukkig, in het geval van een nieuwsberichtje in de vorm van een 0 en een 1 dat waarschijnlijk woensdagavond de deur uitging en helaas voor who knows what.

Gisteren mijn visum gehaald. Daarvoor in St Lucia gezeten, waar het zwart zag van de Nederlanders. Iets te veel van het goede. Overigens ook weer Tom + vriendin gezien, dus dat was wel weer cool. Same goes for the hippos along the street in the eve.

  • 18 Augustus 2007 - 10:53

    Johan:

    Nou, dat bellen had ik toch al achterwege gelaten deze keer. Wat een vertoning toch weer. Het lijkt wel op een herhalinsgfilmpje van vorig jaar. Hoe zwak wil je je tegenstanders hebben....
    Vakantie in Swaziland lijkt me beter.

  • 19 Augustus 2007 - 17:51

    Masja:

    ha Jinne

    nichtje Nelis heeft je kaart ontvangen. We hebben het maar hoog gezet voordat ze het opvreet! Loopt nog niet maar ze klimt overal op en onder.
    Ik weet zeker dat ze over 12 jaar met jou mee wil op avontuur! pffffffffffffff!
    Geniet er nog lekker van!
    Morgen begint alles weer in Almere.
    (schoolvakantie voorbij)

    groetjes van ons allen
    doei!

  • 19 Augustus 2007 - 18:05

    Mees :

    hee jinne

    zijn je haren niet te lang voor een visum?

    Maduro maakt een goal en nog 1
    Ajax heeft er 4 (Morris) goed nieuws!! huu nog een goal kijk.
    0-5 voor Ajax en nu al 6. 0-6 jeeeee.
    Nu maken de andere een goal. huu nee toch. jawel kijkmaar, ja ze maken een goal hoe weet je dat, nou dat zie je gewoon. hee buiten spel! Penalty, Huntelaar neemt hem. Jaaaa 1-7 en nu al wer 1-8 . Huntelaar weer!

    Live verslag uit de Kajuit
    20.04 uur

  • 20 Augustus 2007 - 10:53

    Ria:

    Hoi Jinne hier dan eindelijk weer een reactie van "Snelle Jelle" wat de laatste tijd dus niet meer zo was.Dit kwam doordat ik een andere provider heb en de mening had dat je nu vakantie aan het vieren was geen berichten meer op papier zou zetten. Maar niets is minder waar toen ik gisteravond Johan aan de telefoon had en mij vertelde dat je zeker nog wel verslag uitbracht. Hij begreep ook niet dat hij geen reactie's meer zag van mij, maar bij deze dus!
    Heb eerst het achterstallige bekeken en gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal steeds prima verloopt en met,uiteraard, weer prachtige shots.
    Ook word je goed op de hoogte gehouden
    door Mees en Morres over de goalknetters
    die er de eerste competitiewedstrijd zijn
    gemaakt door jouw favo Ajax.
    Doei en tot je volgende avonturenverslag
    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Swaziland, Malkerns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 63398

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: