De ToTo gewonnen! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu De ToTo gewonnen! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

De ToTo gewonnen!

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

10 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Durban

Na wat mindere ervaringen in Umzumbe en Durban Bluff, waar het weer ook niet echt mee zat, heb ik in Northern Drakensberg de boel weer helemaal goed gemaakt en zit ik weer helemaal in de schwung. Zelf een dorm vol met Amerikaanse schoolmeisjes, die hier eindelijk wel alcohol mochten drinken kon daar niet tegenop. Bij aankomst moest ik nog in een stevig windje genieten van het uitzicht op het Amphitheatre, maar de daagjes daarna: zonnig en lekker te doen. Ook al zit ik soms op meer dan 3 KM hoog, zelfs met een t-shirtje en was het baie warm. Bij het douchen thuis bleek dat het zonnetje ook goed op mijn bolletje flink had geschenen. Voor het eerst sinds lange tijd hier in Zuid-Afrika weer een rood kleurtje op mijn gezicht.

Bij de tocht op de toppen van Amphitheatre moet ik wel zeggen dat mijn hoogtevrees verre van verdwenen is. Als ik iets verder van het randje kon lopen of zitten deed ik dat met alle plezier. Niks voor mij, zeker niet met soms afgronden van een 1 kilometer steil naar benee. Aarghhh! Ik ben er echter nog en blij dat ik het gedaan heb. Vandaag terug in Durban. Moet hier een paar nachten blijven, omdat de BazBus helaas richting noord pas weer maandag gaat.

Tot volgende week!

Vergeet ik nog te zeggen, waarom ik de ToTo heb gewonnen. Na Toon vorige week gezien te hebben in PSJ, kwam ik vandaag in Drakensberg Tom tegen. In PE waren ze bijna onafscheidelijk, dus het zou al te vreemd geweest als ik Tom niet gezien had tijdens mijn trip. Alleen nu was het bij hem TaTo (vriendinnnetje mee).

  • 11 Augustus 2007 - 15:18

    Morris:

    hee jinne,
    hoeveel dagen duurt het nog voor dat je thuis komt?

  • 12 Augustus 2007 - 07:15

    Jinne:

    De 30ste ben ik weer terug Morris. Dus nog 18 dagen te gaan en dan kan je je oom weer zien.

  • 13 Augustus 2007 - 09:56

    Dory:

    Lipjeeeeeee! Nou, zo te horen vermaak jij je prima. Leuk dat je Toon en later Tom nog bent tegengekomen!

    Ben je al klaar voor ons reunietje in de Ardennen???!

    Nog veel plezier de laatste 2 weekjes en we keep in touch!

  • 14 Augustus 2007 - 20:51

    Johan:

    Nou, ik ben weer bijgelezen en gekeken, na mijn vakantie in France. Die video van je kabeltochtje bij Bloukrans zag ik nu ook pas voor het eerst, terwijl die er misschien allanger opstaat. Wel relaxter als destijds bij het springen, zo te zien. Dat over die ToTaTo enzo zal ik m'n hoofd maar niet breken, want daar kom ik toch niet uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Durban

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 63402

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: