We zijn weer thuis - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

29 April 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Ik ik in ieder geval weer wel. Het was wel weer even spannend en gek om terug te gaan en ook om Johan nu in zijn eentje alles verder te zien gaan. Want het ging niet allemaal vlekkeloos van Kaapstad naar PE. Menig maal werden de ruiten gewist in plaats van een richting aangegeven.

Daarnaast is die Eredivisie ook retespannend!

• 29 April 2007 - 14:22

Ria R:

Hoi, weer terug in PE in je uppie en naar ik begrijp tourt Johan er alleen nog een stukje op los. Hopelijk hebben jullie erg genoten van de tijd die je samen hebben doorgebracht. Wat de eredivisie betreft heeft AZ de touwtjes wel un handen dacht ik zo. Heláááás!!!! groetjes van Ria

• 29 April 2007 - 14:39

RiaR:

PSV is kampioen kut kut kut

• 30 April 2007 - 13:04

Anneke S:

Hoi Jinne, Fijn om weer wat van je te lezen. Zo te lezen moet je even acclimatiseren. Moest je op koninginnedag alweer werken?
    Werden de ruiten aan de binnen of buitenkant gewist.
    Ook in dit huis was het heel spannend wie de kampioen zou worden. Stijn hoopte net als jij op Ajax, maar heeft nu zijn hoop naar volgend jaar gezet.
    Groeten en geniet weer. Anneke

• 01 Mei 2007 - 19:58

Johan En Cootje:

fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn op de "thuisbasis", hopelijk hebben jullie veel gezien en veel samen gedaan en straks dus ook weer veel te vertellen...
    kijk er zijn al veel mensen die op het voetbal gereageerd hebben, dus kan ik niet achterblijven. ik moest afgelopen zondag denken aan een moment op de boot zo' n 15 jaar geleden ergens op de vecht, waar we op een stil plekje naar de radio luisterden omdat het eind van het seizoen een spannende ontknoping had... psv werd kampioen
    maar zoals afgelopen zondag was de spanning ontzettend. in het stadion was het heel spannend vooral omdat er veel mensen om ons heen zaten met een oortje en die vertelden wat er elders op de velden gebeurde.. na het eindsignaal was het doodstil, een spannend geluidje uit de luidsprekers en na enkele minuten een totale uitbarsting van spelers en publiek...psv weer kampioen
    verschillende mensen vertelden me dat ze naar de radio geluisterd hadden, dat moet nog spannender geweest zijn... ruim 100 minuten radio, zonder muziek, alleen maar overschakelen en zo' n 7 keer die wedstrijd was het weer anders iedere keer stond een andere club bovenaan
    dat werd natuurlijk wel een geweldig weekend, zowel zondag als maandag (koninginnedag) kon je in eindhoven niet omvallen ! wat een feest (jetske meldt zojuist dat caf'e wilhelmina hun omzetrecord heel dik verbeterd heeft)
    (even onder ons... als we nu heel eerlijk zijn had psv het niet echt verdiend na de winterstop, maar de wedstrijd tegen vitesse was weer grandioos, ze kunnen het wel, maar ze moeten het vaker laten zien...)
    we kijken nu naar liverpool tegen chelsea, het is nu 1-0 voor liverpool, inderdaad met onze boudewijn.
    komend weekend begint onze vakantie, we gaan met nienke een week naar frankrijk, daarna kan ik nog een weekje hier thuis klussen, voor school is trouwens ook nog heel veel te doen, 1 juni is de oplevering, dus het zijn spannende tijden
    we houden jullie op de hoogte

met groeten
    johan en cootje