Feestje! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Feestje! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Feestje!

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

11 April 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Ondanks dat prut bericht over de verloren slag in Waalwijk was het me het weekendje wel. Eentje om niet snel te vergeten zou ik bijna willen zeggen, ware het niet dat ik er wel enige delen van vergeten ben. De drank smaakte immers goed en het was ook nog eens 4 daagjes achter elkaar.

It all started @ the pokerevening op de donderdag (het enige echte mannenavondje hier met een superbezetting van 10 man deze keer) en het eindigde op het afscheidsfeestje van Marina PE. Een feestje dat al vroeg begon en waar bij mij ook redelijk vroeg het licht bij uit ging. Een partijtje waar bovendien ook bleek dat de het feestje van de nacht ervoor er ook een met gebreken was voor mij (uhm, dat heb ik je gisteren al verteld. We vroegen allebei nog om Jan Smit, etc). Terwijl ik die ochtend nog zo trots was dat ik om 6 uur nog goed voor de dag kon komen. Behoudens mijn handtastelijkheid (een gimmick die onstond tijdens het nachtje Jeffrey’s Bay) waar ik zelf nog wel weet van had. In ieder geval het staartje ervan, wie weet wat ik nog meer gedaan heb.

Zondag’s schijn ik het (die handjes, red.) weer gedaan te hebben, slingerend het laatste stukje naar huis gelopen en s’ochtends met kleren aan wakker geworden. “Hoe ben ik thuis gekomen? Ben ik wel thuis?” En de meest belangrijke vraag: “Wat heb ik in die vergeten uurtjes gedaan?” Waarop het antwoord dus in ieder geval die handen in het gezicht waren. De maandag was er daarom echt een voor de relaxed mode, zelfs zwemmen wilde in de ochtend nog niet echt. Voelde alsof het water superdik was, kwam haast niet vooruit.

Oh ja in Jeffrey’s Bay (het surfdorp van Z-A) nog wel in de Billabong Factory Shop eindelijk slippertjes, een riem en een t-shirtje gekocht. Gelachen om Maarten’s gat (zeg niet waarin, klinkt wel goed fout zo), lekker effe kunnen stampen in de plaatselijke disco en bovendien nog eens kunnen genieten van een onbezorgde nachtelijke wandeling. Zonder me druk te maken over me eigen veiligheid. Ik had er zelfs toen nog wel zin om het laatste stukje ook te lopen, maar de onverwachte lift in het bakkie smaakte ook wel goed. De misgelopen wandeling bleek bovendien langer dan vooraf voorgesteld.

  • 12 April 2007 - 06:27

    Ria R.:

    Nou heb je weer redeen voor een feestje want PSV hijgt niet meer zo in je nek!!!!Blijf overeind RIA

  • 12 April 2007 - 16:09

    Johan:

    Wat doe je nu zoal als je geen feestje hebt.....?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 63539

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: