Call me a cab! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Call me a cab! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Call me a cab!

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

13 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Een rustig weekendje gehad deze keer. Had niet echt zin om naar Tapas of Club 52 te gaan deze keer, ook om ze niet snel moe te worden, maar ik had ook gewoon zin om lekker te slapen. Iets wat er uiteindelijk ook niet echt lang in zat. Beide ochtendjes werd ik ook redelijk vroegjes weer wakker. Zondags was het bijna zelfs nog de zelfde tijd als een normale werkdag. Jasses, aankomend weekend toch gewoon weer lekker op stap. Zaterdags was wel weer een kleurtje gekregen bij het zwembad, iets wat ik de volgende dag onder de douche tevens voelde.

Doordat zonnen op de zondag er niet echt in zat met een licht verbrand bovenlijf, mezelf dan ook maar uitgenodigd bij het tripje van Natasja (huisgenootje) en Laura (een van de nieuwste en leukste (ze kan meelezen…) studentes around). Ik was niet de enige die dat gedaan had, ook Friend of the Fish Piet was erbij. Nice! Geen reddingsactie echter deze keer van zijn kant, dolfijnen zijn immers zoogdieren. Daar kwam onze Piet overigens pas achter nadat hij zich in het inktvissenpak van de plaatselijke poortwachter had gehezen en zo onopvallend mogelijk probeerde het bassin van Domino en dinges te bereiken. Ik had daar trouwens wel foto’s van, maar vanwege mogelijk bewijs en eventueel verlaat proces tegen… heb ik ze toch maar gedelete.

Het was geen dolfinarium spektakel, maar voor een kleine 4 Eurootjes was het zekers te smaden. Laters wist Piet zichzelf wel te bevrijden van een slangenbezoek door baie lang met zijn cola te doen. Half 5 ging de boel dicht. Tijd nog wel voor een snel en hoog bezoek aan Garden Court. Jelle had voor ons een uitzichtje te bieden vanaf beide kanten van de 12e van het hotel. Zodoende toch nog een beetje het gevoel alsof ze een Empire State Buildinkje hebben in PE en bovendien een uitzicht wat niet voor iedereen is weggelegd. En nu weten de lezers ook gelijk nog meer hoe Humewood eruit ziet. Straatje rechts is Marshall road.

Later op de avond nog enige lol beleefd aan het bestellen van een cocktail, zeker door de naam van die van Natasja: Incredible sex with a bartender. ‘Die neem ik!’ kreeg zo ook weer een hele andere lading. Ik moest de ober al op voorhand om een taxi vragen… Ook al was Piet de Bob. Lekker stukje vlees gegeten bij die zelfde cocktailbar, Laura afgezet en nog effe gepoold (1-3, mijn score daar). Vijfde week zit er ook al weer op.

  • 14 Maart 2007 - 10:35

    Ria R:

    Hoi Jinne aan het strand te liggen lijkt mij ook wel wat. Voor jou zeker nu Ajax punten scoorde.

  • 15 Maart 2007 - 21:41

    Johan:

    Zojuist AZ met 2-0 tegen (onsportief) New Castle gewonnen! Dus door in Europa, na 4-2 verlies in Engeland.
    Ik zie je volgende bericht wel weer.

  • 17 Maart 2007 - 18:11

    Anneke:

    Hoi Jinne,
    Zoals ik het lees vermaak jij je goed. Leuk man.
    O,nee,Tof.
    Leuke foto. Je bent toch echt bruin op die foto hoor. Heel veel plezier en werk ervaring. We kijken elke dag of je nog een nieuw bericht hebt geplaatst, maar ik snap dat er niet altijd wat te schrijven valt.
    Groeten van Jan. Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 63477

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: