Baie slecht weer - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Baie slecht weer - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Baie slecht weer

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

05 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vandaag is het al helemaal niks met het weer hier. Had nu wel mijn regenpakje van TNT kunnen gebruiken, gelukkig liep ik wel net tussen de buien naar buiten en heb ik nu straks een lift terug naar huis.

  • 05 Maart 2007 - 16:34

    Johan:

    Ik kan je maar net bijhouden met al je nieuwberichten.

  • 06 Maart 2007 - 20:47

    Godiene:

    Hoi Jinne,
    Wat leuk dat je stage loopt in Z-Afrika.
    En leuk dat wij dat dan hier ook kunnen volgen.
    Geniet van je tijd daar !!

  • 07 Maart 2007 - 12:15

    Johan:

    OPROEP:
    Ik zie nog maar weinig reacties van andere mensen.
    Alleen nog maar van Anneke (Broeders) en Godine.
    Durven jullie niet.......?
    Alleen laten weten dat je een bericht van Jinne hebt gelezen is al leuk.
    Van een aantal mensen heb ik wel reacties gehad, dat je dit leuk vond enzo.
    Maar het is natuurlijk aardiger als Jinne het zelf van jullie verneemt via een reactie op deze site....

  • 07 Maart 2007 - 17:09

    Johan:

    Sorry, ik vergat Masja en Yvette.

  • 07 Maart 2007 - 19:21

    Morris:

    Je bent toch in het puntje van zuid-afrika?

  • 07 Maart 2007 - 19:30

    Masja:

    wij gaan hier met regen naar bed en we staan weer met regen op!

  • 07 Maart 2007 - 19:31

    Mees:

    maar morgen gaat het niet regenen!!!!!!!!!

  • 08 Maart 2007 - 20:33

    Ria Rupsam:

    Hoi Jinne hier dan toch eindelijk een berichtje van
    mij. Was vanochtend begonnen en had alles gelezen en bekeken, had ook
    200 foto's geregeld, toen er weer wat tussen kwam.
    Zo te zien is het het er wel mooi,dus hoop ik dat
    je er magnifieke tijd mag
    hebben. Maak er wat van.
    Toi, toi. toi en tot het
    volgende bericht en foto's.
    Ria Rupsam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 63462

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: