On the road - Reisverslag uit Umzumbe, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Umzumbe, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

04 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Umzumbe

Even een berichtje om te laten horen waar ik ben. Een lang verslag komt waarschijnlijk later pas, want ik heb mijn laptop niet bij mij en heb geen zin om voor x Rand per minuut te gaan typen.

Zit na twee nachtjes Coffee Bay en drie nachten Port St Johns nu in Umzumbe. Het weer gaat nu toch weer wat tegenzitten, na een paar prachtige dagen hiervoor. Vooraf dacht ik altijd dat de Garden Route het mooiste stukje Zuid-Afrika was, maar eigenlijk is dit toch wel iets beter. Ook meer Afrika dan de Europese Western Cape.

Cya later.

  • 06 Augustus 2007 - 11:18

    Masja:

    zo, kan ik mooi in de gaten houden!

    hihihi, fije vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Umzumbe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 63378

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: