When the kat's away - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu When the kat's away - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

When the kat's away

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

04 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Misja shows that she can really play.

Doet een Krajicek het weer eens supergoed op Wimbledon, zie ik er geen ene snars van tot nu toe. En met deze is Kraai is het natuurlijk extra speciaal, omdat ze een plaatsgenote is en ook ex-brievenbus voor mijzelf als postbode. Tja, dat ben ik nog steeds.

Oh ja, nu we het toch over Almere hebben en werk. Een druk programma voor mij als ik terug ben. Donderdag thuiskomst, vrijdag kick-off school, zaterdag werk en zondag AJAX!!

Gelukkig heb ik het hier nog niet over aanstaande. ;)

  • 04 Juli 2007 - 18:45

    Ria R.:

    Dus toch nog AJAX !!!!!!
    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 63377

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: