Carnaval - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Carnaval

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

05 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Doordat we toch ook wel wat mensen van onder de rivieren hebben was er afgelopen weekend ook carnaval (met de gebruikelijk Afrikaanse vertraging), maar hopelijk deze keer zonder psv-overwinning. Ik weet gelijk waarom ik me daar ondanks mijn geboorteplaats nooit echt in heb gemengd. In mijn piratenoutfit nu voornamelijk op de wc gezeten/gelegen..Chop, chop, nie lekker nie. Dus veel valt er niet over te vertellen.

Nog een late kater erbij als ik de uitslag verneem van Ajax-Heerenveen. Dat wordt vroeg terugkomen deze zomer, want zonder mij kunnen ze het niet meer thuis...!!!

  • 05 Maart 2007 - 16:32

    Johan:

    En nou ben ik er zondag ook nog niet eens bijgeweest.....
    Ik ben al voor de wedstrijd preventief ziek geworden. Ziek ben ik nu (maandag)trouwens nog steeds: een stevige griep.

  • 07 Maart 2007 - 19:25

    Masja:

    Heeft vast aan je piratenpakje gelegen.
    chop, chop?

  • 09 Maart 2007 - 08:15

    Jinne:

    Da's gewoon iets wat ze hier zeggen. Normaal is het chop, chop, lekker, lekker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 63387

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: