In da house - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu In da house - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

In da house

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

20 Mei 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Waar zat ik ook al weer? Google Earth geeft antwoord! Zoals je ziet deed daar de pomp van het zwembad het nog wel. Nu is ie al een tijd naar de klotuh (na mijn vakantie heb ik er niet meer in kunnen springen, maar nog wel steeds de volle mep betaald bij de huur…) Volgens mij had Daan (een fervent ochtendzwemmer hier in zijn nadagen) nog beter beneden kunnen wonen, dan was ie al weer gefixed. Nu vind Tinus het waarschijnlijk niet de moeite waard.

Mede dankzij de kaartjes van thuis, maar vooral via allerlei rommel van hier heeft mijn kamer in de loop van de tijd wel een positieve draai gekregen. Eens in de week komt er zelfs een Balinese meid langs om mijn bed op te fleuren met bloemetjes uit de eigen tuin.

BTW: mijn kamer heet nog steeds nieuwe kamer, omdat er ook eens een andere eerste kamer was. Ondertussen zijn er in het huis wel twee andere kamers leeggekomen, door het vertrek van Linda en Natasja.

Er is wel wat gebeurd de afgelopen week en wou dat eigenlijk schrijven terwijl ik naar de radio luisterde, maar uh de pot A-A begon iets eerder, dus...

  • 20 Mei 2007 - 16:07

    Ria R:

    Hoi, hoi Jinne het lijkt wel of ik iedere keer als eerste jouw box open maar dat is puur toeval. Je "nieuwe kamer"ziet er best gezellig uit zo zeker als er bloemen op bed liggen. Het is wel shit dat die pomp kaduuk is, môt je nu naar de zee!Verder voor de komende weken veel sterkte gewenst, in gedachten ben ik bij je. Doei Ria

  • 20 Mei 2007 - 18:17

    Masja:

    Je huis ziet er wel gezelliger uit dan je stage kantoortje
    valt daar niet iets aan de styling te doen?

    kom ik wel fff langs!


  • 20 Mei 2007 - 18:30

    Masja, Mees, Morris:

    voetbal gezien?

    Morris geeft even de uitslag; weet je hoeveel AZ heeft gewonnen? 2-1
    ik denk niet dat Jinne hier blij mee is, maar we doen het toch!

    20 mei.......................
    Kate is vandaag 9 maanden!
    is Kate vandaag 9 maanden? Ja, het is 20 mei. Huh is Kate al negen maanden? Ja!

    Dan is Jinne ook al lang weg! Negen maanden? nee geen negen maanden. Hangt ie zeker al negen maanden op zijn kop!
    nee Jinne is nu bijna 4 maanden in Afrika en hij hangt niet meer op zijn kop.
    huh, hij is nu weer boven!
    waarop boven? waar is dat dan? Waar dan boven op. Gewoon omhoog gehesen. nou jA ik begrijp het niet. Jinne is weer boven op de brug, Jinne is van de brug gesprongen en weer omhoog gehesen.

    is gehesen met een z of met een s?
    hozen heisen hezen geheist
    hoe gaat dat in het afrikaans?


  • 20 Mei 2007 - 18:59

    MORRIS:

    fghjktjugf7667777777777777777777777777777777dyyf666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666sdfghjkln bmfrigtufjdkrfu7ddrfhituhfnfhyccnchcyccjcjjvjvchfyfufrir8yritrufrgfubvjvufchfccjcjchcnjjchcjfjfireysucddipsps[spoxkdkfckckdxkxmjxjkkdxkmxkmsksskskkskskksksskkskkskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmerftiHFGFRDLDDDDKSXXXXXXXtjugtugkjgfjfckvcidfmu cjcdkdudtxe j u hxk y cjj h kcncudhddutnfufc.djch-c-nc-c-chjccccccccccccvgckjxscxncjxydstfdhyhdgch-chjvch-exsokdddddddddddddddddddddd

  • 25 Mei 2007 - 07:30

    Jinne:

    He Morris, wat zeg je nu?

  • 26 Mei 2007 - 18:32

    Mees:

    WO waar komen die krokodillen en die slagen vandaan

  • 28 Mei 2007 - 07:20

    Jinne:

    Kroks en slangen hoorden ook bij het museum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 63395

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: