Kak - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Kak - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Kak

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

11 Mei 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Stel ik eens mijn kant van het huis ter beschikking voor het pokeren, verlies ik gelijk weer een stuk van mijn geheugen. Logischer wijs ook gewoon verloren, alleen geen idee in welk stadium van het spel is gebeurd en ook niet wie er nou gewonnen heeft.

Ooh ja, ik vergeet het bijna: De bloukrans brug. Baie, baie eng, maar deze sukkel is wel gesprongen. Met de nadruk op gesprongen, want van een duik kwam het niet echt. Pas toen het elastiek daarom riep zag ik er enigszins fatsoenlijk uit. Eerlijkk gezegd ook helemaal niet in de gaten gehad dat ik zo gesprongen was. Op het moment net voor dat ik moest springen (they really had to push me) en de secondes (felt like hours!) naar benee ging er veel door me heen, maar van mijn springwijze was ik me niet bewust. Gelukkig was ‘the change of jumpingplan’ geen reden voor het elastiek om iets onvriendelijks met mij te doen. Was het goed? Nah, beste gevoel was het om weer bovenaan te staan. Slechtste gevoel: op je kop hangen wachtend op het mannetje om je op te halen, die er ook nog iets langer over deed dan normaal.

Foto’s volgen later nog als ik in het internetcafe ben.

Johan is al weer thuis?!

(nummer op mijn hand is gewicht en springnummer, wel een mooi getal saampjes, al zweer ik dat ik onder de 80 zat voor de vakantietrip)

  • 11 Mei 2007 - 19:42

    Ria R:

    Pfff wat een durfal !!!!!!
    Ria

  • 12 Mei 2007 - 20:11

    Masja:

    ik dacht het al! --> bloukrans
    want als je zo iets doet moet je het ook goed doen. Helemaal gek! (sukkel)

  • 20 Mei 2007 - 18:11

    Mees:

    hee Jinne

    heb je geen klein schaafje gekregen van die jump?

  • 20 Mei 2007 - 18:12

    Morris:

    Hee Jinne

    je bent er toch wel weer?

  • 20 Mei 2007 - 18:15

    Masja:

    Wat KAK?

    Heet die sprong zo van jou
    "de kakhouding"

    of is het iets zuid-Afrikaans?
    of ben ik nu een hele domme zus?

    doei!Z

  • 25 Mei 2007 - 07:26

    Jinne:

    Mijn houding heeft misschien idd wel wat weg van de houding die je ook op de pot maakt, maar 't komt eerder overeen met shit.

  • 01 Juni 2007 - 18:27

    Mees:

    jinne hoe lang ben al op vakantie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 63474

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: