Heimwee - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu Heimwee - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

Heimwee

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

20 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Wat had ik als geboren Eindhovenaar toch graag dat pak rammel gezien van afgelopen weekend. Man oh man, ik had toch liever gezien dat ze maar met 2-1 gewonnen in plaats van de 5-1 (effe kijken of die Brabo’s hier nog steeds langs komen). Als ik dit nu zo weer hoor zal het me echt niet lukken om tot de 29ste augustus hier te blijven. Heb dan echt al weer mijn ladinkje Ajax nodig om bij te tanken. Nu vooralsnog alleen de laatste goal van Perez gezien.

Nu we het toch over dingen hebben die ik mis en waar je me blij mee kan maken:

Shoarmakruiden (Pitabroodjes hebben ze wel, maar the spices…)
Shoarmasaus, die mag dan niet ontbreken
Conimex assortiment (ik vind de keuze hier een beetje beperkt of weer iets te duur in vergelijking met (soms zelfs Nederland)
Verse pasta (zal ik wel op moeten wachten tot thuiskomst)
Tandenstokers (nog niet gevonden hier…. Alleen flosdraad)
Ansichtkaarten van toeristisch Nederland (om in mijn kamer op te hangen, als je er eentje stuurt krijg je er een van hier terug)
Pakje sultana’s (die met yoghurt on top)
Rode bessensap (ik wil bluf maken!)

DVDtjes van:

Ontknoping Wie is de Mol? (alle afleveringen die ik gemist heb)
De Wereld Draait Door
Mooi! Weer de Leeuw
Overwinningen van Ajax, zekers die laatste

Mijn adres is trouwens:

Jinne Lips
Marshall road 27
Humewood 6001
Port Elizabeth, South Africa

  • 20 Maart 2007 - 19:49

    Ria R:

    Nou zo kan die wel weer je moet nodig effe bijtanken.
    De kaart is onderweg.Doei
    Ria

  • 20 Maart 2007 - 20:56

    Masja:

    uhhhhhhhh!
    was het niet meer een soort van opleving?

    Vorige week was het hier prachtig weer (voor de winter)
    was je daar voor thuis gekomen, dan zat je nu mooi in storm, hagel, sneeuw en kou.
    dan voel je je toch aardig....., verzin het zelf maar.
    maar wat heeft dat nou met ajax te maken?
    ik zou er niet voor naar huis komen.
    want niets is zo veranderlijk als het weer --> ajax ook?
    (ik durf het niet te stellen, maar wel te vragen)

    ook een geboren eindhovenaar
    maar die ......liever voor ajax juicht!


  • 21 Maart 2007 - 17:15

    Johan En Cootje:

    zo, ik heb even met mijn kop geschud... en gedacht hup het leven moet verder....!
    vanaf zondag was ik natuurlijk een beetje van de wereld. getuige zijn van zo'n afgang, is moeilijk.
    maar eerlijk is eerlijk, de beste heeft zondag gewonnen, maar wij worden natuurlijk kampioen ..! (ook dat wordt moeilijk als ik beide lijstjes van nog te spelen wedstrijd zie.)
    nog even jouw verhaaltjes gelezen, dat is geen "erge stage" lijkt mij zo, leuke foto' s, leuke mensen zo te zien,
    misschien koop iki volgnd jaar wel een seizoen kaart van cricket, dat is misschien wel leuker.
    he nog een fijne tijd en we houden ons op de hoogte middels jouw site,
    met groet
    (vooruit die rood witten, vooruit psv)

  • 21 Maart 2007 - 22:31

    Johan:

    Nog iets om heimwee naar te krijgen.
    Nieuwe editie NUHR:
    natuurlijke selectie.
    Ben zojuist bij tryout geweest.
    Zoals gewoon weer erg goed!
    In het nieuwe theater van Almere. Ook goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2007

Ciao Suid-Afrika! Tot later..

12 September 2007

..en van Durban naar Maputo

11 September 2007

Fotografisch intermezzo

10 September 2007

Van Durban Bluff tot Durban

05 September 2007

Van PE tot en met Durban Bluff
Jinne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 63474

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 08 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: