We zijn nu echt thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jinne Lips - WaarBenJij.nu We zijn nu echt thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

We zijn nu echt thuis

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

03 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Even melden voor de personen die het wellicht nog niet doorhouden. Afgelopen donderdag na een soepele vlucht weer terug in NL gekomen. Helaas geen warm onthaal vanuit Mokum, wat dat betreft had ik net zo goed wat langer kunnen blijven. Waarom worden in godsnaam die play-offs gewonnen? Weg hoop op een lekkere uitpot in de CL en mijn reisplannen in Europa.

Gisteren had het net zo goed een potje tussen de Chiefs en de Pirates kunnen zijn. Zulk belabberd spel was het. Wel relax om weer over het voetbal te lullen en helaas weer veel te schelden op de spelers.

Waar het vrijdag het nog een laidback kick-off was voor het nieuwe schooljaar, was het vandaag al gelijk het donker trotseren: Half 9 beginnen! Om dan in een uurtje een achtergrondverhaal te moeten schrijven over het verdwijnen van 500 boompjes in Nunspeet afgelopen jaar. Ye bo, we zijn weer begonnen!

Wel een 8 voor mijn stage gekregen!! Dus daar ben ik helemaal klaar mee. Met 180 punten het laatste schooljaar in.

BTW: probeer nog een lang verslag van mijn vakantie snel op het net te knallen. Voor belangstellenden is er ook nog de mogelijkheid tot een laatste serie foto's, echter alle albums zitten vol, dus... (hint, hint - hoeft niet hoor).

• 03 September 2007 - 15:55

Johan:

Ik zal nog een beetje fotoruimte geven.
    Dus jullie niet ook doen, want anders moet'ie nog terug naar Z-A om foto's bij te maken......

• 03 September 2007 - 16:08

Jinne:

Wil ik best wel doen hoor.

• 03 September 2007 - 20:29

Ria R:

WELKOM THUIS maar je hebt niet een potje zon meegebracht, Laat die foto's maar komen want dat wordt weer genieten. groetjes en tot kijk, ook voor mijn broertje !