JiToTa in MaTo! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu JiToTa in MaTo! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jinne Lips - WaarBenJij.nu

JiToTa in MaTo!

Door: Jinne

Blijf op de hoogte en volg Jinne

25 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Yep, de ontmoeting in St Lucia was nog niet eens de laatste met Tom en Tamara. Ook nog eens een paar gezellige dagen met ze doorgebracht in Maputo en vooral Tofo. Wat ik daar voor iets supers heb gedaan lees je later en voor de foto's moet je bij Tom zijn, als ze een beetje gelukt zijn. Hoe dan ook Mocambique was het reizen in de busjes meer dan waard. Op de terugweg was het iets vervelender, zeker zonder strand in het vooruitzicht, maar het kan niet altijd feest zijn.

Nu op het vliegveld in Joburg en straks weer in PE. Voelt een beetje gek om straks nog een paar dagen daar te zijn. Wel een kans op een ontmoeting met een andere To, Tox (of Thijs voor de niet-intimi).

BTW: waarom is die 1-8 me later niet even doorgesmst?

• 25 Augustus 2007 - 19:41

Ria,:

Zo daar is ze dan weer !!! ik lees wel dat JiToTa het goed hebben in MaTo en dat de afreis naar PE is begonnen om na enige dagen je biezen te pakken voor de grote afreis. Terug naar je eigen kluppie. Goede reis en tot later.